Kto da mniej

O naszym partnerskim portalu powstał artykuł w Metrze. Przeczytać co napisano! Ciekawe kiedy i o naszym tam napiszą 🙂
To jeszcze nie wszystko! od 6 czerwca możesz obejrzeć filmik w tv biznes!!

Opieka do dziecka, projektowanie stron WWW, remont łazienki – wszystkie te usługi znajdziemy na internetowych aukcjach pracy. Wystarczy wystawić ogłoszenie, a wykonawcy sami będą walczyć, kto je przyjmie na najlepszych warunkach

Aukcjepracy.pl to zupełnie nowy sposób oferowania usług i szukania pracowników. Wystarczy zarejestrować się na portalu, określić wymagania oraz cenę. Wybieranie ofert przypomina procedury przetargowe. Pracownicy mogą szukać pracy za najwyższą płacę, a pracodawcy – najtańszych i najbardziej atrakcyjnych ofert. Budownictwo, remonty, prace domowe, ale i porady prawne – zakres oferowanych przez internautów usług jest bardzo szeroki. – To bardzo dobre rozwiązanie – mówi Bartłomiej Grzesiak z firmy PBA zajmującej się doradztwem personalnym. – Szczególnie przydatne może się okazać poszukiwanie fachowców z branży budowlanej, gdyż coraz trudniej znaleźć w Polsce kompetentną osobę – podkreśla. Potwierdzają to użytkownicy serwisu. – Szukałam korepetytora dla syna – mówi Anna Kowalewska z Warszawy. – Zamieściłam ogłoszenie, a ludzie sami walczyli o wygraną: pierwsze spotkanie gratis, godzina za 50 zł, inni wymieniali swoje doświadczenie, posiadane certyfikaty – opowiada.

Może podobieństwo do przetargów sprawiło, że na portalu pojawiło się także ogłoszenie o wykonaniu strony internetowej dla „pewnego polityka”. Użytkownik o nicku Ania pragnie zachować anonimowość, podaje jednak, jakie kryteria powinna spełniać strona oraz że ma być gotowa do końca czerwca. – To świetne miejsce do porozumiewania się klientów z pracodawcami. Dzięki komentarzom wiemy, kto jest dobry, no i możemy negocjować najlepsze warunki – podkreśla Bartłomiej Grzesiak.

Okazuje się jednak, że nie wszyscy cieszą się z powstania platformy. – Jeżeli ludzie będą tam umieszczać oferty, to nie będziemy mieli klientów – mówi bez ogródek Robert Pawlak z agencji rekrutacyjnej ITC.

METRO

tv biznes

Reklamy