Knocka tv

Jeszcze nie nacieszyliśmy się Joostem, a już mamy nową telewzję i nową innowację. Jak mówią o niej twórcy: „ łączy ludzi w internecie. Jest socjalna i realna. Jest hiperinteraktywna i kreatywna. I przede wszystkim – demokratyczna. Pozwala ludziom decydować co jest nadawane puszczając tylko najlepsze wideo w profesjonalnym stylu.”

Głosuj, decyduj, kontaktuj się z producentem, wyświetl własne wideo. „Ludzie przejęli telewizję” (The People Have Taken Over) to hasło, któremu się podporządkowali.

Jest to najnowsze dziecko twórców ICQ (komunikatora). Bazując na sukcesie łączenia ludzi w sieci postanowili stworzyć telewizję.

Szybki rzut okiem na stronę (która jest w powijakach) i zauważamy bardzo profesjonalne wykonanie, które wykazuje, że zaangażowano kogoś naprawdę utalentowanego. Ale nie można się dziwić. Pomysłodawcy ICQ mają zmysł do interesu. W 1998 roku AOL wycenił ICQ na 408 milionów $. I zakupił.
Czy wszyscy z 4 założycieli ICQ (Yair Goldfinger, Arik Vardi, Sefi Vigiser and Amnon Amir) są twórcami Knocka tv – jeszcze nie wiadomo.

Zapisałam się do testowania beta, więc o wszystkim co się będzie działo będę was na bierząco informować.

Strona nie działa jeszcze nawet w wersji beta. Ale możemy już obejrzeć 30 wciągających klipów. To chyba połączenie Joosta, StumbleUpon i YouTube. Do tego patetnty jak z MTV Total Request Live i Direct Connect i mamy zabójcze połączenie. Zobaczymy czy twórcy pójdą również w networking: profile, punkty prestiżowe (nadawane za głosowanie).

Szukają również producentów oryginalnych (ciekawych) programów. I na tym informacje się prawie kończą :). Będzie licznik oglądalności, będzie pasek oceniania klipów? Na razie pokazują, ale co tak naprawdę będzie? Nie wie nikt.

PS ‘knockers’ to w brytyjskim lekko przestarzale.. kobiece piersi 😀

Reklamy