Profeo RUSZA

Profeo jest teraz w wersji beta. Niedługo rusza nowa wersja.
Wersji nowej nie zobaczycie. Bo jest chroniona hasłem i Bóg wie czym jeszcze. Ale ja wam opowiem. Więc? Zamknijcie oczka i słuchajcie…

Żartowałam! Jasne, że pokażę. Przecież opisywania byłaby co nie miara. Aha.. i otwórzcie oczy! Natychmiast!

Profeo nowe: blogi
Profeo nowe blogi

Stare profeo: blogi
Stare profeo blogi

Nowe profeo: grupy
grupy nowe profeo

Stare profeo: grupy
grupy

Nowe profeo forum
nowe profeo forum

Stare profeo forum
stare profeo forum

Nowe profeo galeria
nowe profeo galeria

Stare profeo galeria
stare profeo galeria

zapraszam do komentowania.

Aha.. i start profeo dopiero (albo już) 13 września o 13 (czwartek)

PS polecam Profeo, bo ja tam jestem 🙂 no i troszkę doradzam twórcom.. nie żeby bardzo, ale troszeczkę.. 🙂

