Circuits of cool

Nie tak dawno dwie wielkie firmy: MTV i Microsoft przeprowadziły badanie młodzieży na całym świecie („Circuits of cool” – badanie przeprowadzono w 16 krajach przez internet wśród młodzieży w wieku 14-24 lat; w każdym kraju przebadano 600 osób). Czy wiesz, że 79% młodych ludzi kręci słuchanie muzyki? Przynajmniej tyle zadeklarowało..
I była to najbardziej wybierana opcja. Poza tym słuchamy więcej muzyki niż przed rokiem oraz lubimy bardzo siedzieć w internece, spędzać czas z przyjaciółką oraz partnerem i oglądać filmy (w telewizji i na DVD). 95% Polaków ogląda ją conajmniej kilka razy w tygodniu (w przeciwieństwie np do młodych z Azji Wschodniej). Tak czy inaczej z telewizją wygrywają komórki (smsy), mail i internet.

Pytano również o reklamy. Okazuje się, że Polska młodzież jest generalnie sceptycznie nastawiona. Ale ponad połowa pytanych jest w stanie zapamiętać reklamę, jeśli w ich ocenie była śmieszna. Ale nadal spot telewizyjny jest skuteczniejszy niż reklama internetowa.

Reklamy