Piłka nożna dla wszystkich

W ciągu najbliższych kilkunastu dni wszystko będzie się w Europie kręciło wokół piłki. Kampanie reklamowe, programy telewizyjne, rozmowy, dowcipy, emocje.
Pamiętam jak mój guru reklamowy pokazał mi kiedyś wykres ilości reklam telewizorów plazmowych i zapytał dlatego on wygląda tak a nie inaczej – w czerwcu i grudniu było wyraźne nasilenie reklam. Grudzień od razu skojarzył mi się z gwiazdką, ale czerwiec? Okazało się, że chodzi o mecze piłki nożnej. Był to czas kiedy były mistrzostwa świata.
Coraz częściej jednak przed telewizorem siadają nie tylko panowie, ale całe rodziny. Wg badań TNS już ok. 84% kobiet chętnie ogląda mecze ze swoimi partnerami! Takiej siły reklamodawcy nie mogą przeoczyć. Dlatego w tym roku obok płynów do golenia, samochodów i golarek, będą podpaski, depilatory i tusze do rzęs.
Zaangażowanie dzieci w sport również widać. Płatki śniadaniowe z płytą z grami piłkarskimi, coraz więcej gier komputerowych o piłce, nalepki, tatuaże i inne gadżety dla małych kibiców.

Sport, który dotychczas stanowił domenę mężczyzn zaczyna być zjawiskiem, w którym uczestniczą tłumy ludzi różnej płci i różnego wieku.

Reklamy