Jak Dolce & Gabbana oszukuje internautów

To chyba pierwszy taki spot w sieci. Jego twórcy wykorzystali fakt, że jedną z najpopularniejszych kategorii na YouTube jest „lipsynching”, (czyli udawanie śpiewania). No pomysł dobry. Jak się okazuje na YouTube da się jeszcze wymyślić coś ciekawego.
„Nakręcili modelkę, która udaje, że udaje, że śpiewa, a udając udaje, że jest amatorką 🙂 W między czasie całkiem poważnie reklamuje Dolce & Gabbana.” http://pl.youtube.com/watch?v=uZB2EqE6oME
Jest także wersja reklamy dla Pań: http://pl.youtube.com/watch?v=ujEE8V02sSU
Więcej na ten temat:
http://manager.money.pl/strategie/spoty/artykul/jak;dolce;;gabbana;oszukuje;internautow,241,0,341489 (…)

No pomysł, naprawdę dobry… Ale w tym spocie „David Gandy Underwear Male Model – Something’S Going on” można się domyślić, że coś jest nie tak…

Reklamy