Feel Good

Wykorzystując siłę social mediów i poczytność mojego bloga pozwalam sobie polecić salon fryzjerski w Warszawie – Feel Good. Już śpieszę uzasadnić dlaczego.W Warszawie fryzjerów jest pewnie masa, ale ten salon przypadł mi do gustu. Usytuowany koło metra Stokłosy – Pasaż Ursynowski 7 – ma dogodną lokalizację. Dodatkowo jest stylowy i fajnie urządzony. Tak, wiem – mało zalet. Dodam więc, że fryzjerzy są bardzo fajni (mam nadzieję niedługo się załapać również na inne usługi jak np kosmetyczka) i profesjonalni – najpierw debata co chcę na głowie, potem co mogę mieć na głowie, aż doszliśmy do konsensusu. Fryzjer był bardzo uprzejmy, skupiony i fajny. Efekt mi się bardzo podoba – z resztą moim znajomym też. Na koniec dostałam garść rad jak układać fryzurę.
Było szybko, przyjemnie (herbata, gazety, muzyczka), a przede wszystkim TANIO! Zniżki dla studentów, zniżki w poniedziałki, promocje – generalnie zapłaciłam grosze – to był najtańszy fryzjer u jakiego kiedykolwiek byłam. Dobry fryzjer w Warszawie, i do tego tani, to niestety rzadkość. Dlatego z tym większą przyjemnością polecam 🙂

