Limango Polska – tak się nie robi!

limango Polska po całej serii maili, masie telefonów i przypominaniu adminom z FB o braku odpowiedzi z ich działu obsługi klienta, postanowiłam całkowicie zrezygnować ze współpracy. Dlaczego? Zakupiłam bardzo drogi zegarek, który miał być prezentem urodzinowym… Wysyłka i tak była opóźniona z winy Limango (choć oczywiście tłumaczyli się producentem, który nie dostarczył towary, bla bla bla…), więc już byłam wkurzona, ale to co działo się później…

Batalia z firmą trwała od 13.11 do dziś (29.11).
1. Niecierpliwi konsultanci udawali, że mnie nie słyszą i odkładali słuchawkę („Halo, halo? Nie słyszę! Ksztszzzzszzz… piiip piiip piiip)
2. Dostawałam info w mailu „Zadzwonimy do Pani jutro około godziny 12 – NIGDY nie zadzwonili bez przypomnienia się mailowo/fejsbukowo
3. Napisano w mailu: „zgodnie z rozmową telefoniczną, dotycząca wysyłki zamówienia 3*****5 pragnę poinformować, iż nasz dział logistyki zlecił wysyłkę Pani zamówienia na właściwy adres.
Mam nadzieję, iż niebawem kurier skontaktuje się z Pani w celu dostarczenia przełyki.” – (pisownia org.) KŁAMSTWO! Nic takiego nie miało miejsca! Kurier DPD został skierowany pod stary adres dopiero dwa dni później! I wiecie co? Nie znalazł nigdzie paczki! :O
4. Obiecano mi zadośćuczynienie za stracone pieniądze, czas i nerwy… 50zł przy zakupie za minimum 150zł!
5. Choć zmieniłam adres w swoim panelu użytkownika i wszędzie wyświetlał się poprawnie (także przy numerze nieszczęsnej przesyłki), okazało się, że to moja wina (SIC!), bo nie napisałam do nich maila o treści „Czy aby na pewno wszystko u was w systemie jest ok, bo nie wiem czy zarejestrowaliście adres”. Kiedy zapytałam, na jakiej podstawie powinnam o tym wiedzieć, skoro nie ma powiadomienia i w regulaminie również brak takiej informacji, odpisano mi: „Jeśli chodzi o zapisy dotyczące zmiany adresu wysyłki, to w zakładce ‚Najczęściej zadawane pytania’ znajdziesz następującą odpowiedź:
„Jak mogę zmienić swój adres ?
Zmiany preferowanego adresu wysyłki możesz dokonać edytując swoje konto. Jeśli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji i chciałbyś, aby dostarczono je na inny adres niż ten podany w profilu , daj nam znać jak najprędzej. Postaramy się w miarę możliwości spełnić Twoją prośbę, jednak zmiana ta będzie uzależniona od etapu, na którym znajduje się realizacja zamówienia.”” – Oh, RLY? tonący chwyta się brzytwy, a swoje dobre rady możecie sobie wsadzić w buty! Nie po to mam dostęp do panelu, widzę, że przesyłka nie została jeszcze wysłana i zmieniam adres, bo tyle jeszcze potrafię, żeby pisać maila, na które odpowiedzi i tak doczekać się nie można!

Znajdzie się jeszcze wiele takich powodów, łącznie z nieodpisywaniem na maila przez tydzień i kolejne tłumaczenie się konsultantki – „byłam nieobecna”. ŻENADA! Kasuję konto i nigdy nikomu nie polecę robienia zakupów w tym pozycjonującym się na markowe, ekskluzywne produkty serwisie z obsługą gorszą niż w czasach PRL. Kompletny brak profesjonalizmu i zwyczajny bajzel. NIE POLECAM! Limango Polska to wielka pomyłka!

by Edie Maciejewska

